Set Post Natal/ Set Berpantang/ Set Selepas Bersalin

Teks Oleh: Anne Ilani

Sebelum ini saya ada kongsi tentang set selepas berpantang yang saya amalkan untuk kelahiran anak ketiga saya kali ni. Saya amalkan set luaran dan set dalaman. Harapannya, luar dan dalam sama mantap. Gitu. hihi.

Ada orang Whatsapp saya bertanya, Shaklee memang ada set khas untuk berpantang ke? Amboii...dia ingat saya pandai-pandai reka ke set berpantang tu? hahaha.

Di sini, saya share pamplet sebenar Set Selepas Bersalin/ Set Berpantang/ Set Post Natal. 



Pampletnya siap dengan khasiat sekali. Ada nombor kelulusan KKM lagi. Baguskan?

Jadi, mana zat yang kurang boleh dibantu dengan vitamin. Siapa yang dah melalui fasa bersalin je yang tahu, lenguh dan sakitnya badan selepas itu. So, top up dengan vitamin. Legakan badan dulu, baru boleh melalui fasa menjadi ibu dengan lebih berjaya. Yeahhhhh!!~~

Kalau ada kawan-kawan/ isteri/ saudara-mara yang tengah hamil atau tengah berpantang ingin cuba set kesihatan Shaklee ni, bolehlah tanya . Saya boleh cuba membantu.


Berminat dengan Set Berpantang Shaklee?

 Boleh Call/Whatsapp/sms 
                                                 
019.621.9659 {anne ilani}
COD : Bandar Baru Bangi dan Kajang.



Comments