Set Berpantang Pilihan Saya

Teks Oleh: Anne Ilani

Inilah set berpantang LUARAN yang menjadi pilihan saya untuk kelahiran ketiga, baby Refa kali ni...

NONA ROGUY dan SPA & MA

Kalau tanya pendapat saya, (bagi testimoni sikit...bajet retis😝)

1) Minyak Herbanika: selesa, nyaman dan tak pijar. Cik Nab yang mengurut saya berpantang pun 
    cadangkan saya minyak ni....best sangat!! 5 bintang.

2) Herbanika Lulur: bersih licin kulit bila pakai lulur ni. Pun saya bagi 5 bintang. Selicin kulit bayi.      
    Gitu.

3) Krim Barut: yang ni saya kurang minat. Tapi tetap saya gunakan sampai habis.😅2 bintang.

4) Uncang Cuci: Set NR ni dia macam uncang teh. Masa nak guna, rendam dalam air panas lepas 
    tu tunggu sejuk.( kang melecur la plak😝😝) ok la, saya bagi 3 bintang.

5) Pilis yg sapu kat dahi tu, kawan saya, Roziana Jusoh bagi brand Spa & Ma; Herbal Paste. Best 
    gak sebab senang, bersih dan tahan lama panasnya. Selalu pilis ni kaler hitam kan? Ini warnanya 
    putih jadi nampak bersih. Saya masih pakai sampai sekarang lepas mandi. 5 bintang gak.

    Ok la. Saya tak jual pun set ni. Just nak share Set Berpantang Luaran saya kali ni. Hihihi....



Selain dari menggunakan Set Berpantang LUARAN ...saya nak kongsi Set Berpantang DALAMAN saya plak....

Setakat ni, saya masih setia sebab prestasi set berpantang ini yang tidak sedikitpun menghampakan. Dari anak pertama, Rafy, anak kedua, Rian dan kini anak ketiga, Refa, semuanya saya gunakan set berpantang dalaman dari Shaklee ni.

Ostematrix, B Complex, Vitalea dan  Vitamin C untuk rasa lebih sihat, lebih bertenaga, tak letih walaupun menyusukan anak dan gigih mengepam susu untuk persediaan sebelum naik sekolah.

Tak lupa ESP dan  Alfalfa Complex penyelamat untuk milkbooster saya.

Omega Guard dan  Lecitin utk bantu bakar lelemaks. auwwwww. Perjuangan untuk kurus semula. Lecitin pun bagus untuk elak bengkak susu tau!! Biasa ibu berpantang ni memang selalu bengkak susu. Hormon prolaktin dan oksitosin tengah mencanak naik. Jadi, kita cegah sebelum parah, kita makan Lecitin.

Bagusnya set vitamin ni, sampai bila-bila boleh amalkan. Bukan setakat lepas bersalin sahaja. Untuk kesihatan keseluruhan. Saya pun  dah 35tahun.. kene la mula konsisten makan vitamin la kan???






                                                   Ingin tahu tentang Set Post Natal Shaklee ni?
                                                               
                                                            Tak tahu nak dapatkan dari mana?

 Boleh Call/Whatsapp/sms 
                                                 
019.621.9659 {anne ilani}
COD :
Bandar Baru Bangi
Kajang
Putrajaya

Comments