Set mengandung sihat dengan Shaklee

Ehem...harini saya nak menulis tentang diet & pemakanan ibu hamil. 
Kenapa plak tiba-tiba rasa nak menulis tentang ibu hamil?

Sebab ...hihi..Saya sekarang pregnant 5 bulan. Alhamdulillah. Ni anak ketiga. 
Jadi, selepas ni saya nak share pengalaman meniti hari menjadi ibu anak 3.

Kali ni saya bertekad sungguh-sungguh nak amalkan dengan konsisten nak makan makanan yang seimbang. Sebelum ni, terbawa-bawa mengada-ngada nak makan macam-macam.

Kali ni pilihan saya adalah set mengandung Shaklee.

Ok. Apa ada dalam set mengandung shaklee ni.




Set ni ada..

1) B-Complex
2) Omega Guard
3) ESP
4) Vita-Lea
5) Ostematrix
6) Vita-C


Kenapa saya pilih pregnant dengan set Prenatal Shaklee?


Tengokla testimoni-testimoni ni.











Berminat dan ingin tahu??? 
Boleh Call/Whatsapp/sms 
019.621.9659 (anne)
COD: BANDAR BARU BANGI & KAJANG

Comments